
אני באמת טוב או סתם מתחזה?
“באמת טוב או סתם מתחזה” האם אני באמת טוב או סתם מתחזה? שוב פעם קיבלת תשובה שלילית ויש לך תחושה שזה יכול היה להיות אחרת
אמיתיי דוידזון-טבת, פסיכותרפיסט מוסמך ומומחה בפיתוח מנהלים, מציע סדנאות מיוחדות לפיתוח כישורי ניהול וחוסן ארגוני. במסגרת סדנאות אלו, אמיתיי מרכז את תשומת הלב לכלים ניהוליים ואסטרטגיות שמאפשרות למנהלים להתמודד עם אתגרים בסביבת העבודה המודרנית, תוך שימת דגש על בריאות הנפש והפיזית של העובדים. סדנאות אלו מעמיקות בנושאים כמו ניהול מתחים, קידום מוטיבציה ויציבות במקום העבודה, ופיתוח הזהות הארגונית. המטרה היא לחזק את המנהלים להיות מודעים יותר לצרכים הרגשיים והתעסוקתיים של העובדים, ולהפוך אותם למנהיגים מועילים ותומכים יותר.
בנוסף, אמיתיי מציע סדנאות מתקדמות לפיתוח מנהלים שמקדמות את המודעות העצמית של המנהלים ואת יכולתם להוביל ולתמוך בצוותים שלהם במצבים מאתגרים. הסדנאות משלבות תיאוריות ומחקרים מעולם הפסיכולוגיה החיובית, מיינדפולנס וטיפול נפשי תעסוקתי, ומציעות פתרונות מעשיים וכלים ליישום מיידי. דרך דיונים, תרגולים והתבוננות בפנים, המנהלים ילמדו לזהות ולהתמודד עם דפוסי חשיבה ורגשות שיכולים להשפיע על הקשרים במקום העבודה, ולפתח סגנון ניהולי שמתאים לאישיותם ולצרכי הארגון.
באזור זה “פוסטים בנושא פיתוח מנהלים”, תמצאו מגוון רחב של כתבות, טיפים, מאמרים מעמיקים, ותובנות מקצועיות המיועדים לסייע בפיתוח מנהלים ובמסע ההתפתחות האישית והמקצועית שלהם. בפוסטים אלו, אנו מציעים כלים ומתודולוגיות חדשניות לפיתוח כישורי ניהול, תקשורת בינאישית, וניהול מתחים בסביבת עבודה מאתגרת. כל פוסט מציע תובנות וטכניקות שנבדקו בפועל ומספקים ערך מוסף לכל מנהל המעוניין לשפר את יכולותיו ולתרום לארגון בו הוא פועל. דרך קריאת הפוסטים, מנהלים יכולים לרכוש ידע ולהתחבר למגמות החדשות בעולם הניהול וההנהגה, תוך קידום הארגון והצוות שבראשותם.
“באמת טוב או סתם מתחזה” האם אני באמת טוב או סתם מתחזה? שוב פעם קיבלת תשובה שלילית ויש לך תחושה שזה יכול היה להיות אחרת
כמנהלים ישנה ציפייה מאיתנו לשמור על זמינות גבוהה ומענה מיידי. היכולת שלנו לתת מענה מספק הן כמנהלים והן בשאר מעגלי החיים שלנו עלולה ליצור לאורך זמן שחיקה. מה ההבדל בין התמכרות לעבודה לבין מחויבות ומה ניתן לעשות כאשר הגבול נחצה והניהול של העבודה יוצא משליטתנו? על כך במאמר
כהורים חלק גדול מההתנהלות שלנו עם הילדים הוא אינטואיטיבי לגמרי. אם נסתכל לרגע כמנהלים על ההתנהלות שלנו, נוכל למצוא שאת אותם תהליכים אנחנו יכולים להביא כמנהלים לעובדים שלנו ולשפר את הביצועים כמו גם את המחויבות שלהם לארגון ואלינו. במאמר תקבלו הסתכלות נוספת על ההורות שלכם וכמה כלים אפשר לקחת משם לעבודתכם כמנהלים
בעולם בו כולנו יודעים איך לייצר רושם ראשוני חיובי, יש משמעות לייצר את הרושם המשני- המעמיק בשיחה. ככה תבדל את עצמך מכל יתר האנשים. קבלו 5 טיפים איך לייצר רושם משני- מעמיק שיעבוד לכם
פיטורין של עובד הינם תהליך מורכב לכל המעורבים בו. קבל 8 טיפים כדי להפטר ולהיפרד מעובד ועדיין להישאר אנושי
12 טיפים פשוטים ומעשיים איך להתאושש אחרי פיטורין ולהמשיך לתפקיד הבא שלך
זה לא קורה בבת אחת. אני מתעלם ומספר לעצמי כל פעם הסבר נוח אחר ללמה אני לא מצליח. וכל ההסברים לגמרי הגיוניים גם, בעיני לפחות.
והנה חזרנו לשיגרה. או התחלנו שיגרה. הימים מתחילים להיות קצרים יותר והערבים ארוכים יותר. קוראים ליומיים האלו בשנה “סתיו”. כולנו מבינים שעכשיו אנחנו מתחילים “לעבוד”
“אני מרגישה שהיא לא מעריכה אותי. אני ממש אוהבת את העבודה שלי, יש לי כל כך הרבה מה לתת לארגון, לאנשים אבל היא (המנהלת שלי ) כל פעם מחדש מפרקת בתוכי משהו ואז יותר קשה לי להתחיל שוב”
זה בכלל לא משנה מאיזה צד של החיפוש התעסוקתי אתם באים כרגע, חשוב שתכירו את הצד השני.
מוזמנים להירשם לדיוור שרלוונטי גם למועמדים וגם למגייסים: כל הטיפים של העידן החדש בתחום הקריירה.
גלו את סודות ההתמודדות עם הבושה וצאו למסע גילוי אישי. ספר זה מזמין אתכם ללמוד כיצד להתמודד עם הבושה באמצעות חמישה שלבים פשוטים, ולחוות חיים מלאים יותר של מימוש והגשמה עצמית. הזמן לשינוי הוא עכשיו.