בכתבה בכלכליסט כותבת מעין מנלה על האתגרים שנוצרו היום בעקבות המחסור בעובדים והקושי לגייס. יותר מכך, לאור השינוים המהירים בעולם העבודה ואיתם צרכים וידע משתנים, העובדים לא תמיד יודעים איפה יושב הפער שיצטרכו להשלים בעוד 5 שנים מהיום כדי להמשיך להיות רלוונטיים ולעבוד.
בניית דרג מנהלים לומדים ומלמדים– תפקיד המנהל-ת כבר לא כולל רק ניהול משימות, אלא גם פיתוח מיומנויות של המחר לעובדים ולעצמו-ה. ההבנה שהsoft skills הן המפתח: גם כשהידע מתעדכן, הטכנולוגיות משתנות והמציאות הופכת לא צפויה, גורמת להגביר את המיקוד בדמות המנהל החונך והמנטור, יותר מאשר כסמכות או מקור ידע.
פיתוח קריירה והתפתחות העובד בכלל מעגלי החיים כאינטרס ארגוני– מתוך הבנה שהעובד הוא מיכלול ורמת המחוברות שלו גבוהה יותר ככל שמשקיעים בטיפוח המשאבים שבו, מקצועיים ואישיים יחד. ארגונים שמים פוקוס על תהליכים שיפתחו את העובדים לא רק עבור התפקיד הנוכחי אלא גם ליום שאחרי. במציאות שבה השינוי הוא קבוע, ארגונים מבקשים להיות חלק מהתנועה קדימה ולא גורם מעכב שמחזיק את העובד בתפקידי עבר.