תפריט

איך לגרום למעסיקים לפנות אליכם עם הצעות עבודה בלינקדאין?

יש לך פרופיל לינקדאין מעודכן? לינקדאין הרשת העסקית המובילה בארץ ובעולם עם מעל 1,800,000 משתמשים בישראל יכולה לסייע לך במציאת עבודה.

איך?

  1. מגייסים ומגייסות מחפשים מועמדים דרך הלינקדאין. בשלב ראשון – המשימה שלך לוודא שימצאו אותך.   לשם כך מומלץ להשתמש “במילים הנכונות”. ממליץ לך להיכנס לנעליהם של המגייסים, לחשוב באילו מילות חיפוש הם ישתמשו ולנסות לשלב אותן בצורה היגיונית בפרופיל: החל מהטייטל והכותרת הראשית וכלה בפירוט הניסיון התעסוקתי וב-skills. בשלב השני – אחרי שהמגייס או המגייסת מצאו אותך – המשימה הבאה להרשים ולגרום להם לרצות לפנות דווקא אליך. לכאן, נכנס הכלי של “סיפור קריירה” שאני משלב בעבודתי בקליניקה.  סיפור הקריירה בעצם מייצר את הסטורי-טלינג הייחודי שלך וגורם למעסיק להבין למה כדאי לו לקחת דווקא אותך. סיפור הקריירה ילווה אותך החל משלב בניית קורות החיים, בניית פרופיל הלינקדאין, הנטוורקינג וכלה בראיונות עבודה.
  2. במסיבת לינקדאין כבר היית? ארגונים רבים משתמשים ב”מסיבות לינקדאין” ככלי לגיוס עובדים. איך זה עובד? מחלקת הגיוס מארגנת מסיבה לעובדים ולמנהלים בארגון. במסגרת המסיבה העובדים מבצעים חיפוש בלינקדאין למשרות הפתוחות בארגון. איך אפשר למנף את זה לחיפוש עבודה? ככל שרשת הקשרים שלך תהיה רחבה ורלוונטית יותר – כך גדל הסיכוי שיפנו אליך עם הצעות עבודה.
  3. אזור המשרות – בלינקדאין יש אזור ייעודי לפרסום משרות. לינקדאין מנסה לעודד יותר ויותר מעסיקים לפרסם שם משרות, מציעה אפשרות לפרסום משרה ללא תשלום ולפעמים אפילו מלקטת משרות ממקומות אחרים. במה זה עדיף על חיפוש משרה באתרי הדרושים? קודם כל – בהחלט אפשר לחפש עבודה גם באתרי הדרושים. עם זאת, יש לזכור שחלק מהמעסיקים אינם משתמשים באתרי הדרושים ולכן, כדי לא לפספס, חשוב להיות גם ברשתות החברתיות. דבר נוסף – כשלוחצים על שם המעסיק שפרסם את המשרה, אפשר לראות את העובדים באותו הארגון. מי יודע? אולי אחד מהם נמצא ברשת הקשרים שלך ויוכל לפתוח לך את הדלת לראיון עבודה.
  4. פוסטים, מיתוג אישי, נוכחות – נוכחות בלינקדאין יכולה להתבטא במעקב אחר מובילי דיעה בתחומם, לייקים ותגובות לפוסטים שמתפרסמים. למתקדמים – מומלץ לייצר ערך, להעלות תוכן מעניין ורלוונטי. 

רוצה לקבל טיפים ומידע נוסף? מזמין אותך להאזין להסבר קצר וממוקד בסרטון שלי מ”בקרוב עבודה” (ערוץ 13):  

רוצה להגיע לתהליך חיפוש העבודה בגרסה הכי טובה שלך? מזמין אותך להצטרף לתהליך ליווי אישי וממוקד שיעזור לך למצוא את המשרה הבאה.

בתהליך ליווי אישי בקליניקה תקבלו:

*תהליך מותאם אישית

*מיקוד בנושא אחד ב4 פגישות , או ליווי של 5-7 פגישות בממוצע

*תהליכי עומק לזיהוי תבניות מכשילות שלך במציאת עבודה

*התהליך יכול להיות פרונטלי או בזום

*תהליך משולב כלים פרקטיים למחר בבוקר

 

מה כולל תהליך הליווי איתי:

 

1. בניית “קורות חיים חכמים”,  וזיקוק סיפור הקריירה הייחודי שלך.

2. הכנה אפקטיבית לראיונות עבודה

3. הכנה למרכזי הערכה

4. הדרכה בבניית נטוורקינג איכותי

5. כלים פרקטיים למציאת עבודה, אילו סוגי משרות וארגונים יתאימו לך

אז-

אם בתקופה הזו חשוב לך לבלוט ביחס לכל המועמדים, לדעת מה הערך המוסף שלך ואיך להציג אותו נכון?

מזמין אותך להשאיר פרטים ממש פה למטה ואחזור בהקדם.

רוצה לתאם פגישת הכנה שתעזור לך למצוא עבודה?

אהבתם? אשמח אם תשתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המיילים הכי אקטואליים בעולם התעסוקה

זה בכלל לא משנה מאיזה צד של החיפוש התעסוקתי אתם באים כרגע, חשוב שתכירו את הצד השני.
מוזמנים להירשם לדיוור שרלוונטי גם למועמדים וגם למגייסים: כל הטיפים של העידן החדש בתחום הקריירה.

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים

גלו את סודות ההתמודדות עם הבושה וצאו למסע גילוי אישי. ספר זה מזמין אתכם ללמוד כיצד להתמודד עם הבושה באמצעות חמישה שלבים פשוטים, ולחוות חיים מלאים יותר של מימוש והגשמה עצמית. הזמן לשינוי הוא עכשיו.

המיילים הכי אקטואליים בעולם ההתפתחות והקריירה

אל תפספסו, הרשמו לדיוור