תפריט

פיתוח קריירה בארגונים מי מרוויח מזה העובדים או הארגון?

פיתוח קריירה בארגונים

פיתוח קריירה בארגונים

בכתבה בכלכליסט כותבת מעין מנלה על האתגרים שנוצרו היום בעקבות המחסור בעובדים והקושי לגייס (וכל פיתוח קריירה בארגונים). יותר מכך, לאור השינוים המהירים בעולם העבודה ואיתם צרכים וידע משתנים, העובדים לא תמיד יודעים איפה יושב הפער שיצטרכו להשלים בעוד 5 שנים מהיום כדי להמשיך להיות רלוונטיים ולעבוד.
**

❓אז מה ארגונים יכולים לעשות כדי לשמור על הון אנושי מיומן, מקצועי ומחויב?

1️⃣מיתוג הארגון כאוטוריטה מקצועית דרך מיסוד תהליכי הכשרה מקצועיים – חלק מהארגונים מכשירים עובדי ארגון לתפקיד או תחום כחלק ממסלול ההכשרה. מהלך כזה מייצר winwin חכם. נותן מענה בבעיית הגיוס, ממתג אותם כאוטוריטה מקצועית ומגביר את גאוות היחידה של העובדים בארגון כיום.
*
2️⃣בניית דרג מנהלים לומדים ומלמדים– תפקיד המנהל-ת כבר לא כולל רק ניהול משימות, אלא גם פיתוח מיומנויות של המחר לעובדים ולעצמו-ה. ההבנה שהsoft skills הן המפתח: גם כשהידע מתעדכן, הטכנולוגיות משתנות והמציאות הופכת לא צפויה, גורמת להגביר את המיקוד בדמות המנהל החונך והמנטור, יותר מאשר כסמכות או מקור ידע. כל זה חלק בלתי נפרד מפיתוח קריירה בארגונים.
*
3️⃣פיתוח קריירה והתפתחות העובד בכלל מעגלי החיים כאינטרס ארגוני– מתוך הבנה שהעובד הוא מיכלול ורמת המחוברות שלו גבוהה יותר ככל שמשקיעים בטיפוח המשאבים שבו, מקצועיים ואישיים יחד. ארגונים שמים פוקוס על תהליכים שיפתחו את העובדים לא רק עבור התפקיד הנוכחי אלא גם ליום שאחרי. במציאות שבה השינוי הוא קבוע, ארגונים מבקשים להיות חלק מהתנועה קדימה ולא גורם מעכב שמחזיק את העובד בתפקידי עבר.
 
*

אהבתם? אשמח אם תשתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המיילים הכי אקטואליים בעולם התעסוקה

זה בכלל לא משנה מאיזה צד של החיפוש התעסוקתי אתם באים כרגע, חשוב שתכירו את הצד השני.
מוזמנים להירשם לדיוור שרלוונטי גם למועמדים וגם למגייסים: כל הטיפים של העידן החדש בתחום הקריירה.

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים

גלו את סודות ההתמודדות עם הבושה וצאו למסע גילוי אישי. ספר זה מזמין אתכם ללמוד כיצד להתמודד עם הבושה באמצעות חמישה שלבים פשוטים, ולחוות חיים מלאים יותר של מימוש והגשמה עצמית. הזמן לשינוי הוא עכשיו.

המיילים הכי אקטואליים בעולם ההתפתחות והקריירה

אל תפספסו, הרשמו לדיוור