תפריט

בניית חוסן מנטלי בחיפוש עבודה – ארגז עם 5 כלים מנצח

הרצאת בניית חוסן מנטלי בחיפוש עבודה

מטרת ההרצאה:

חיפוש עבודה הוא תהליך מתיש ומערער רגשית ומנטלית. כשאני עסוק להגיע אל המשרה הנכספת עלי לדעת “למכור” את עצמי, לשדר בטחון בעצמי ובערך שאני מביא לתפקיד, לדעת מה ההבדל ביני לבין כל מי שמתחרה ומתראיין על התפקיד ביחד איתי ולספר את הסיפור קריירה שלי בדרך נכונה שתעביר את המסר שאני מבקש להעביר.
את המיומנויות האלו של שיווק עצמי ומיתוג אישי, של סיפור סיפורים והעברת מסרים אנחנו לא לומדים במסגרת ההכשרה המקצועית שלנו. אבל בכל זאת כדי למצוא עבודה בשוק התעסוקה בימינו אנו נדרשים להן כדי לבלוט מול שאר המועמדים ולהצליח למצוא עבודה.

נוסיף לזה גם את העובדה שהרבה פעמים חיפוש העבודה הוא לא מבחירה, אלא מציאות שנכפתה עלינו עקב פיטורין או מסיבות אחרות ובה טמונה הזדמנות בניית חוסן מנטלי. עובדה שמערערת עוד יותר את תחושת הביטחון העצמי שלנו והיכולת להתמודד עם הלחץ הכרוך בראיונות עבודה וניהול מו”מ לקראת קבלה לתפקיד.

בהרצאה נלמד איך עושים את זה נכון ומה צריך להיות בערכת ה-“חוסן המנטלי” שלנו בחיפוש עבודה. בהרצאה נכיר כלים בניהם: התמקדות בחוזקות ובמשאבים, מיקוד והכרת תודה ככלי לחבר אלינו את האנשים “הנכונים” שירצו לעזור לנו, סיפור סיפורים שמעבירים רגש ומייצרים אפקט וכמובן בניית מערכות יחסים.

למי ההרצאה מתאימה?

ההרצאה למחפשי עבודה בעבר, בהווה ובעתיד. עצמאים ושכירים כאחד כולנו מתמודדים עם עולם שכולל כשלונות, תשובות שליליות, אכזבות לצד כמובן חוויות חיוביות ומיטיביות.

אם אתם רוצים לדעת איך להצליח בבניית חוסן מנטלי וכיצד לנהל את התהליך של חיפוש העבודה מבלי “להתרסק” בכל פעם שמקבלים תשובה שלילית. אם אתם לא רוצים להמשיך לסבול ולהישאר במקום העבודה הנוכחי, רק מפני הפחד שנצטרך להתמודד עם הלא ידוע משתק אתכם… אתם לגמרי רוצים לשמוע את ההרצאה הזו שנכתבה במיוחד עבורכם וכוללת המון טיפים וניסיון פרקטי לצד תיאוריות מובילות בעולם הפסיכולוגיה החיובית והחוסן הרגשי.

בניית חוסן מנטלי
בניית חוסן מנטלי
נורה אדומה בולטת ומסביב נורות כחולות
סדנאות והרצאות נוספות
איש מטפס על הר, ויד מושיטה לו לעזרה

הכשרת משאבי אנוש כ”מפתחי/ות קריירה”

הכשרת משאבי אנוש – מחלקת משאבי אנוש נמצאת בצומת מרכזי בחיי עובדים ומנהלים. הם מגייסים, מכשירים ומשמרים את ההון האנושי בארגון, אבל ככל שהעובדים “משתלבים” בשגרת הארגון, כך החיבור איתם הולך ונחלש. אם צריך לדאוג לשמר אותם זה עלול כבר להיות מאוחר מיד. בסדנה ייעודית נלמד להיות “מפתחי קריירה” שנוכחים בשוטף עם העובדים בארגון ומהווים חלק מתהליך המחוברות שלהם ביומיום.

קרא עוד »
כדור פורח על רקע שקיעה

הכשרת מנהלים כ”מפתחי/ות קריירה”

הכשרת מנהלים – החוליה המשמעותית בשימור עובדים היא המנהלים. הם מנהלים בשוטף ואחראים על המוטיבציה והתוצאות. לעיתים מול רצון של עובדים להתקדם או לגוון את התפקיד, מנהלים מתקשים להתמודד. במקרים מסוימים אפילו גורמים להתפטרות עובדים לא מרוצים. בסדנא של 5-7 מפגשים נכשיר מנהלים לפתח קריירה לעובדים כחלק מתהליך שימור וניתן להם כלים אפקטיביים ליצירת מחוברות עובדים.

קרא עוד »
איש מחזיק חץ ומכוון ללוח מטרה שכוב - פיתוח קריירה

פיתוח קריירה – יוצאים לדרך

מה צריך להיות כתוב בקורות החיים ואיך? מה אסור להגיד בראיונות עבודה ואת מה חייבים להדגיש. כל אחד אומר משהו אחר, יש המון מידע ברשתות ואין לכם מושג מאיפה להתחיל. אז, מה עושים כשלא יודעים איך מוצאים עבודה? בסדנא של 6-8 מפגשים תקבלו ארגז כלים מלא למציאת עבודה, כך שתגדילו משמעותית את היכולת להתקבל לתפקיד שאתם רוצים.

קרא עוד »
מחברת עם טקסט עליה (להתעקש או לוותר)

פסיכולוגיה חיובית בקריירה – כלים שיעיפו למעלה את הקריירה שלך.

חיפוש עבודה הוא תהליך מתיש ומערער רגשית ומנטלית. כשאני עסוק להגיע אל המשרה הנכספת עלי לדעת “למכור” את עצמי, לשדר בטחון בעצמי ובערך שאני מביא לתפקיד, לדעת מה ההבדל ביני לבין כל מי שמתחרה ומתראיין על התפקיד ביחד איתי ולספר את הסיפור קריירה שלי בדרך נכונה שתעביר את המסר שאני מבקש להעביר.

קרא עוד »
נבטים יוצאים מן האדמה על רקע שקיעה - פיתוח קריירה לעובדים ותיקים

פיתוח קריירה לעובדים ותיקים

פיתוח קריירה לעובדים ותיקים – שימור עובדים ותיקים הוא נושא כאוב בקרב מנהלים. אחרי שחגגנו “יומולדת ארגוני”, קידמנו במסלולי קידום, הוצאנו לסדנאות והדרכות למיניהן, יש הרגשה שכבר אין איך לשמר אותם. מבחינתם הם נותנים את מיטב זמנם ומשאביהם ולא מקבלים בחזרה. בסדנא של 5-7 מפגשים הם יעברו ממקום פסיבי לאקטיבי ופיתוח הקריירה יהפוך למסע משותף להם ולארגון.

קרא עוד »
איש מרים ידיים על חוף הים

אתגרים בקריירה ארוכה – התמודדות חכמה

בהרצאה אתגרים בקריירה ארוכה נגע בשאלות: מה קרה לשוק התעסוקה בעשור האחרון ואיך זה משפיע עלינו כעובדים ומחפשי עבודה? מה השתנה בתפיסת ה”קריירה” בשנים הללו ואיך זה בא לידי ביטוי בארגונים, תפקידים ובחיים של כל אחד ואחת.

קרא עוד »

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים

גלו את סודות ההתמודדות עם הבושה וצאו למסע גילוי אישי. ספר זה מזמין אתכם ללמוד כיצד להתמודד עם הבושה באמצעות חמישה שלבים פשוטים, ולחוות חיים מלאים יותר של מימוש והגשמה עצמית. הזמן לשינוי הוא עכשיו.

המיילים הכי אקטואליים בעולם ההתפתחות והקריירה

אל תפספסו, הרשמו לדיוור