תפריט

הכשרת מנהלים כ”מפתחי/ות קריירה”

הכשרת מנהלים

הכשרת מנהלים חשובה יותר מאי פעם בשוק משתנה, עם תחרות אינסופית על טאלנטים, עובדים ומנהלים בכל הדרגים, חשובה מאוד השפעתו של המנהל הישיר של כל עובד.
כסמנכ”ל משאבי אנוש שהוביל גיוס מדי שנה של אלפי עובדים (אני לא מגזים, באמת אלפים) למדתי עד כמה תהליך גיוס איכותי תלוי בסופו של דבר במנהל המקצועי שמגייס את העובד ומייצר את החיבור הרגשי ה-Engagement לארגון.

מנהל שידע לייצר חיבור איכותי ישמר עובדים ויגרום להם לשביעות רצון משמעותית שכמובן תתבטא (גם) בתוצאות (בשביל זה צריך הכשרת מנהלים).

מתוך ההבנה הזו חשוב להבין שכיום, הציפייה מהמנהלים היא לראות את העובד שלנו (לא משנה מה הטייטל, הדרגה והוותק) כאדם ולא רק כמבצע תפקיד. היכולת שלנו כמנהיגים ומנהלים בארגון לייצר לו ערך מוסף לא מסתיימת ברמת הידע וההכשרה הקונקרטית.

כמו שהבנו עד כמה חשוב להכיר את העולם האישי שלו: זוגיות, משפחה, תחביבים ועוד מתוך תפיסה והבנה שישנה השפעה הדדית בין כל מעגלי החיים שלו. חשוב גם לקחת חלק ב”מסע הקריירה” שלו וביחד איתו לסייע לו להגשים את עצמו מקצועית ואישית.

בסדנא ממוקדת למנהלים כ”מפתחי קריירה” יקבלו המנהלים את הכלים הפרקטים לפיתוח הקריירה של עובדיהם.
הסדנא כוללת 3-6 מפגשים ומשלבת בתוכה כלים פרקטיים הנשענים של שנות ניהול משאבי אנוש רבות לצד כלים מעולם הפסיכולוגיה החיובית, המיינדפולנס -קשיבות והפסיכולוגיה הנרטיבית ((story telling

בין נושאי הלימוד בהכשרת מנהלים:

  • פיתוח קריירה: המשמעות של להיות חלק מארגון ב2022
  • עולם העבודה ופיתוח קריירה: הכרות עם מה שקורה כיום בעולם ובארץ.
  • המנהל כ”מפתח קריירה”- הובלת מנטורינג בקריירה: היכרות עם כלים ועקרונות שיאפשרו למנהל לזהות הזדמנויות ושיחות ולהפוך אותן למשמעותיות.
  • איך ניגשים לשינוי ומה עקרון הברזל בהתמודדות עם התנגדויות?
  • זיהוי המשאבים של העובד, למה מתחילים מכאן?
  • בניית “מפת הקריירה” תוך זיהוי פערים בין “מצוי” לבין “רצוי”
  • הגדרת מטרות כחלק מחוזה משותף לצמיחת העובד וטיפוחו בארגון.
  • פיתוח “חוסן רגשי” ככלי עבודה מהותי בתהליך המשותף.
  • בניית שגרת תהליך מול מדדים, סימון הצלחות ולמידה מכשלונות.
  • “שיחות משוב” בחיבור ל”שיחות פיתוח קריירה”- איך עושים את זה נכון?
הכשרת מנהלים
הכשרת מנהלים
כדור פורח על רקע שקיעה
סדנאות והרצאות נוספות
אישה מביטה על נוף הרים

פיתוח קריירה טאלנטים / הנהלה

פיתוח קריירה – טאלנטים וחברי הנהלה הם מנהיגים שאנו רוצים לשמר בארגון. לפעמים בדיוק בגלל היכולות שלהם הם מקבלים הצעות מתחרות שקשה לתת להן מענה. אבל אפשר להיות חלק מהפתרון על ידי בניית “מפת קריירה”. לא להיות “עוד ארגון” שעברו בו אלא “ה-ארגון” שבנה איתם את הקריירה כולה. בסדנא בת 5-7 מפגשים נהפוך להיות ארגון משמעותי שמפתח קריירה לכוכבים שלו.

קרא עוד »
איש מטפס על הר, ויד מושיטה לו לעזרה

הכשרת משאבי אנוש כ”מפתחי/ות קריירה”

הכשרת משאבי אנוש – מחלקת משאבי אנוש נמצאת בצומת מרכזי בחיי עובדים ומנהלים. הם מגייסים, מכשירים ומשמרים את ההון האנושי בארגון, אבל ככל שהעובדים “משתלבים” בשגרת הארגון, כך החיבור איתם הולך ונחלש. אם צריך לדאוג לשמר אותם זה עלול כבר להיות מאוחר מיד. בסדנה ייעודית נלמד להיות “מפתחי קריירה” שנוכחים בשוטף עם העובדים בארגון ומהווים חלק מתהליך המחוברות שלהם ביומיום.

קרא עוד »

פיתוח קריירה לעובדי מטה / בק אופיס

פיתוח קריירה לעובדי מטה – הם נותנים את הלב והנשמה, מכבים שריפות כחלק משגרת עבודה, זמינים ומהווים חלק משמעותי בארגון. יש תהליכים שלא ניתן לבצע בלעדיהם. ועדיין… הם לא מקבלים את תשומת הלב והפיתוח האישי והמקצועי כמו שהיינו רוצים עבורם. בסדנא של 5-7 מפגשים נאיר את היכולות, התשוקות והסקרנות שלהם כדי להחזיר להם מוטיבציה ולתת תחושת משמעות מהארגון.

קרא עוד »
מחברת עם טקסט עליה (להתעקש או לוותר)

פסיכולוגיה חיובית בקריירה – כלים שיעיפו למעלה את הקריירה שלך.

חיפוש עבודה הוא תהליך מתיש ומערער רגשית ומנטלית. כשאני עסוק להגיע אל המשרה הנכספת עלי לדעת “למכור” את עצמי, לשדר בטחון בעצמי ובערך שאני מביא לתפקיד, לדעת מה ההבדל ביני לבין כל מי שמתחרה ומתראיין על התפקיד ביחד איתי ולספר את הסיפור קריירה שלי בדרך נכונה שתעביר את המסר שאני מבקש להעביר.

קרא עוד »
נורה אדומה בולטת ומסביב נורות כחולות

הקמת מרכז קריירה פנים ארגוני

מרכז קריירה – במציאות הנוכחית בה עובדים יכולים לבחור בכל רגע אם להישאר או לעזוב, מה שיכול לשנות את כללי המשחק הוא בניית מחויבות שאינה סביב התפקיד הנוכחי של העובד-ת. המסר: “את/ה חשוב/ה ומשמעותי/ת לי. בלי קשר לתפקיד”.
ארגונים ומנהלים נדרשים היום, יותר מתמיד, להפוך להיות חלק פעיל מבניית הקריירה של העובדים ו”שותפי קריירה”.
הקמת מרכז פיתוח קריירה ארגוני מהווה פתרון לדרישה הזו. הכוונה ליחידה פנים ארגונית מקצועית שמהווה “מכללת חלומות” של ההון האנושי בארגון.
מה היתרונות ואיך עושים את זה נכון? קראו פה

קרא עוד »
איש מרים ידיים על חוף הים

אתגרים בקריירה ארוכה – התמודדות חכמה

בהרצאה אתגרים בקריירה ארוכה נגע בשאלות: מה קרה לשוק התעסוקה בעשור האחרון ואיך זה משפיע עלינו כעובדים ומחפשי עבודה? מה השתנה בתפיסת ה”קריירה” בשנים הללו ואיך זה בא לידי ביטוי בארגונים, תפקידים ובחיים של כל אחד ואחת.

קרא עוד »

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים

גלו את סודות ההתמודדות עם הבושה וצאו למסע גילוי אישי. ספר זה מזמין אתכם ללמוד כיצד להתמודד עם הבושה באמצעות חמישה שלבים פשוטים, ולחוות חיים מלאים יותר של מימוש והגשמה עצמית. הזמן לשינוי הוא עכשיו.

המיילים הכי אקטואליים בעולם ההתפתחות והקריירה

אל תפספסו, הרשמו לדיוור