תפריט

פסיכולוגיה חיובית בקריירה – כלים שיעיפו למעלה את הקריירה שלך.

פסיכולוגיה חיובית בקריירה

מטרת ההרצאה:
בעולם היום מדברים על ריבוי קריירות ולא על קריירה אחת ויחידה. הבנה זו מובילה אותנו להתבונן על קריירה ממקום של זיהוי היכולות (skills) הדרושים לנו לאורך כל חיינו ולא איזשהו כלי נקודתי שאחרי השימוש החד פעמי לא נזדקק לו יותר.
כדי להתנהל בעולם הקריירה כריצת “מרתון” חשוב שארגז הכלים שלך יכלול את הכלים המתאימים ביותר לניהול קריירה ויצליח לשלב בתוכו את מיטב המיומנויות הרלוונטיות.

בהרצאה נכיר את הכלים ונבין כיצד גם את תבחרו לקחת נושא אחד בלבד, הוא יכול לשנות את המשך מהלך הקריירה שלכם מכאן והלאה. בין הכלים עליהם נרחיב: חשיבה מתפתחת לעומת חשיבה מקובעת, למידה מכשלונות, התמודדות עם שינוי, הכרת תודה ומיקוד, חוזקות וזיהוי משאבים, סטורי טלינג, פסיכולוגיה חיובית בקריירה ועוד.

למי ההרצאה מתאימה?
לכל מי שעולם העבודה נוגע בו. שלדעתי הצנועה זה די כולנו ???? מכאלו שמתחילים או חושבים אפילו על צעדיהם הראשונים בעולם הקריירה ועד אלו שנמצאים במחשבות ובמימוש של קריירה שנייה ושלישית.

ההרצאה הזו תיתן לך ערכת כלים להתנהל אחרת, נכון וחכם יותר בעולם הקריירה. מול ארגז הכלים השופע שתקבלו, מספיק יהיה לקחת כלי אחד ולהתחיל לנוע והקריירה שלכם תראה אחרת לגמרי. מניסיון עם עשרות ומאות מטופלים בקליניקה, זו לגמרי הרצאה משדרגת קריירה. (אני באמת מאמין בה, נראה לי שכבר הבנתם…)

קישור לספר שלי באתר עברית על פחד וצמיחה

פסיכולוגיה חיובית בקריירה
פסיכולוגיה חיובית בקריירה
מחברת עם טקסט עליה (להתעקש או לוותר)
סדנאות והרצאות נוספות
נבטים יוצאים מן האדמה על רקע שקיעה - פיתוח קריירה לעובדים ותיקים

פיתוח קריירה לעובדים ותיקים

פיתוח קריירה לעובדים ותיקים – שימור עובדים ותיקים הוא נושא כאוב בקרב מנהלים. אחרי שחגגנו “יומולדת ארגוני”, קידמנו במסלולי קידום, הוצאנו לסדנאות והדרכות למיניהן, יש הרגשה שכבר אין איך לשמר אותם. מבחינתם הם נותנים את מיטב זמנם ומשאביהם ולא מקבלים בחזרה. בסדנא של 5-7 מפגשים הם יעברו ממקום פסיבי לאקטיבי ופיתוח הקריירה יהפוך למסע משותף להם ולארגון.

קרא עוד »
קוביות עם אייקונים

בניית קריירה – 5 כלים ומפה לצאת לדרך

בהרצאה בניית קריירה נגע בשאלות: מה קרה לשוק התעסוקה בעשור האחרון ואיך זה משפיע עלינו כעובדים ומחפשי עבודה? מה השתנה בתפיסת ה”קריירה” בשנים הללו ואיך זה בא לידי ביטוי בארגונים, תפקידים ובחיים של כל אחד ואחת.

קרא עוד »

פיתוח קריירה לעובדי מטה / בק אופיס

פיתוח קריירה לעובדי מטה – הם נותנים את הלב והנשמה, מכבים שריפות כחלק משגרת עבודה, זמינים ומהווים חלק משמעותי בארגון. יש תהליכים שלא ניתן לבצע בלעדיהם. ועדיין… הם לא מקבלים את תשומת הלב והפיתוח האישי והמקצועי כמו שהיינו רוצים עבורם. בסדנא של 5-7 מפגשים נאיר את היכולות, התשוקות והסקרנות שלהם כדי להחזיר להם מוטיבציה ולתת תחושת משמעות מהארגון.

קרא עוד »
איש מחזיק חץ ומכוון ללוח מטרה שכוב - פיתוח קריירה

פיתוח קריירה – יוצאים לדרך

מה צריך להיות כתוב בקורות החיים ואיך? מה אסור להגיד בראיונות עבודה ואת מה חייבים להדגיש. כל אחד אומר משהו אחר, יש המון מידע ברשתות ואין לכם מושג מאיפה להתחיל. אז, מה עושים כשלא יודעים איך מוצאים עבודה? בסדנא של 6-8 מפגשים תקבלו ארגז כלים מלא למציאת עבודה, כך שתגדילו משמעותית את היכולת להתקבל לתפקיד שאתם רוצים.

קרא עוד »
נורה אדומה בולטת ומסביב נורות כחולות

הקמת מרכז קריירה פנים ארגוני

מרכז קריירה – במציאות הנוכחית בה עובדים יכולים לבחור בכל רגע אם להישאר או לעזוב, מה שיכול לשנות את כללי המשחק הוא בניית מחויבות שאינה סביב התפקיד הנוכחי של העובד-ת. המסר: “את/ה חשוב/ה ומשמעותי/ת לי. בלי קשר לתפקיד”.
ארגונים ומנהלים נדרשים היום, יותר מתמיד, להפוך להיות חלק פעיל מבניית הקריירה של העובדים ו”שותפי קריירה”.
הקמת מרכז פיתוח קריירה ארגוני מהווה פתרון לדרישה הזו. הכוונה ליחידה פנים ארגונית מקצועית שמהווה “מכללת חלומות” של ההון האנושי בארגון.
מה היתרונות ואיך עושים את זה נכון? קראו פה

קרא עוד »
נורה אדומה בולטת ומסביב נורות כחולות

בניית חוסן מנטלי בחיפוש עבודה – ארגז עם 5 כלים מנצח

בניית חוסן מנטלי – חיפוש עבודה הוא תהליך מתיש ומערער רגשית ומנטלית. כשאני עסוק להגיע אל המשרה הנכספת עלי לדעת “למכור” את עצמי, לשדר בטחון בעצמי ובערך שאני מביא לתפקיד, לדעת מה ההבדל ביני לבין כל מי שמתחרה ומתראיין על התפקיד ביחד איתי ולספר את הסיפור קריירה שלי בדרך נכונה שתעביר את המסר שאני מבקש להעביר.

קרא עוד »

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים

גלו את סודות ההתמודדות עם הבושה וצאו למסע גילוי אישי. ספר זה מזמין אתכם ללמוד כיצד להתמודד עם הבושה באמצעות חמישה שלבים פשוטים, ולחוות חיים מלאים יותר של מימוש והגשמה עצמית. הזמן לשינוי הוא עכשיו.

המיילים הכי אקטואליים בעולם ההתפתחות והקריירה

אל תפספסו, הרשמו לדיוור