תפריט

סדנאות חוסן רגשי, פסיכולוגיה חיובית והתפתחות

ארגון שרואה את העובדים מטפח עובדים שרואים את הארגון

אמיתיי דוידזון-טבת אתר וואלה שאלון חוסן | סדנאות חוסן רגשי | פסיכולוגיה חיובית והתפתחות | סדנאות לארגונים

שאלון חוסן

ענו על השאלון ובידקו
מהי מידת החוסן הרגשי שלכם?

בעולם המשתנה מסביבנו ומלא אי וודאות, בתקופה בה החוזה הפסיכולוגי בין הארגון לעובדים משתנה, רק היכולת של ארגון להשקיע בעובדים ולחבר אותם אליו בכך שיתחבר אליהם, היא הgame changer שבו היא הכלי דרכו ניתן לטפח עובדים ולשמר אותם מחויבים ובתחושת בטחון, הגשמה ומשמעות. בעבור זה פיתחת את הסדנאות לארגונים שכל ייעודם פיתוח והעצמה של הארגון באמצעות העצמה של העובדים המרכיבים ויוצרים את הצלחתו ביום יום.

כסמנכ”ל משאבי אנוש ויועץ ארגוני בכיר עם התמחות בחוסן רגשי, פסיכולוגיה חיובית, מיינדפולנס ומנהיגות אני מנחה סדנאות שמביאות את כל ארגז הכלים בהתאמה לארגון מרמת ההנהלה הבכירה, דרך דרג המנהלים ועד אחרון העובדים.

סדנאות לארגונים משלבות מחקרים עדכניים וכלים פרקטיים, כך שיאפשרו ללמוד, לתרגל וליישם בפועל את כלי החוסן ביומיום הארגוני והאישי.

סדנאות לארגונים – פסיכולוגיה חיובית והתפתחות

הסדנאות הן חוויתיות ופרקטיות כאחד, כשהדגש בהן הוא על למידה לצד תרגול והטמעה. הסדנאות מותאמות לצרכי המשתתפים והארגון, והתכנים הסופיים נקבעים בשיחה מקדימה עם הארגון. 

רוב הסדנאות מועברות בטווח של שעתיים עד ארבע שעות. כמובן שניתן להאריך ולשלב נושאים במידת הצורך. בנוסף, ניתן לבנות תוכנית מקיפה ומעמיקה המורכבת ממספר סדנאות.

סדנאות חוסן רגשי | פסיכולוגיה חיובית והתפתחות | סדנאות לארגונים

סדנאות חוסן רגשי וארגוני מובילות:

1. סדנאות חוסן רגשי – הכרות עם עולם החוסן הרגשי והארגוני על פי פסיכותרפית גופנפש והפסיכולוגיה החיובית. הסדנא כוללת:   מרכיבי החוסן הרגשי: 1. מה מייצר חוסן רגשי? 2. סוגי לחץ והמחירים בגוף ובנפש טווח ארוך וקצר: מערכות הגוף 3. הרשות להרגיש, הימנעות רגשית סיבות ומשמעויות וכיצד מחברים את זה לחוסן רגשי. 4. העבודה עם הגוף לויסות: שריר הוואגוס והתקרקעות. כלים מנטליים רגשים להגברת החוסן: 5. מערכות יחסים אותנטיות ככלי להגברת החוסן. 6. פסיכולוגיה נרטיבית ככלי להתמודדות עם מציאות משתנה, חרדות וטראומה. 7 התמקדות והכרת תודה ככלי מנטלי נגיש, יעיל וזמין להעלאת העמידות הרגשית.

2. סדנת העמקה בחוסן רגשי ופסיכולוגיה חיובית-  בתוך מציאות משתנה במהירות ודורשת מאיתנו תגובות ומענה בהתאם, ישנה חשיבות להעמיק בבניית החוסן הרגשי-אישי וארגוני. בסדנא על פי מודל שפריר מבוסס פסיכולוגיה חיובית : שכלית, פיזית, רוחנית, יחסים ורגשית נעמיק ונקבל כלים פרקטיים לשילובם ביומיום. הכלים על פי מחקרים מובילים מעולמות המיינדפולנס, פסיכולוגיה חיובית, מנהיגות ועוד יבנו ארגז כלים פרקטי לכל משתתפי הסדנא. 

3.סדנת מנהיגות חיובית ממוקדת חוסן רגשי– תפקידי הניהול והמנהיגות בתקופת שינויים מתמדת והסתגלות מייצרים צורך להכשרה מעמיקה למנהלות ומנהלים בארגון. הסדנא כוללת ניהול מנהיגות חיובית בניהם משוב חוזקות, בניית צוות צומח במרחב למידה בטוח, מיומנויות הקשבה והעמקה, ניהול לחץ ושחיקה, ניהול ממשקים ומערכות יחסים אותנטיות בארגון ועוד. 

4. סדנת מחוברות ארגונית מבוססת חוסן ארגוני ורגשי– הצורך הכי משמעותי בתקופה משתנה הוא בנראות. בסדנא נלמד לייצר נראות רגשית בצוותי הניהול והעובדים, בניית חוזה קבוצתי ותיאום ציפיות למרחב מעודד שיח, ניהול תכנים טעונים ויצירת ונטיליציה מקדמת ובניית תחושת מסוגלות אישית וארגונית. 

 

ארגון שרואה את העובדים מטפח עובדים שרואים את הארגון

סדנאות חוסן ארגוני ורגשי מהוות חלק חיוני בכל ארגון, שכן הן מספקות לעובדים ולמנהלים כלים יעילים להתמודדות עם האתגרים היומיומיים. הן תורמות לא רק לבריאות הנפשית והפיזית של העובדים, אלא גם מעניקות כלים לניהול מתחים, לשיפור המוטיבציה, ולחיזוק היציבות בעבודה. דרך השתתפות בסדנאות אלו, המשתתפים לומדים איך לקדם את הזהות הארגונית ולשפר את יכולותיהם האישיות, מה שתורם לשיפור ביצועים הן ברמה האישית והן ברמה הקהילתית בתוך הארגון.

מעבר לכך, סדנאות אלו יכולות לתת מענה גם לצרכים שלא תמיד מודעים לעובדים או למנהלים, כמו למידה על טכניקות להתמודדות עם לחצים, תקשורת בינאישית יעילה יותר, והתמודדות עם שינויים ואתגרים בסביבת העבודה. הן כוללות גם הכשרה על טיפול בקונפליקטים ופיתוח יכולת להתמודד עם אירועים רגשיים קשים, דבר המסייע ליצירת אווירה חיובית ותומכת בארגון. כל אלה משפרים את האינטראקציה בין העובדים ובין המנהלים, ומקדמים סביבת עבודה נעימה ויעילה יותר.

סדנאות חוסן ארגוני ורגשי מסייעות לעובדים להתמודד עם אתגרים שונים, תוך תמיכה בהם להתפתח בתחומים אישיים ומקצועיים. הן מרחיבות את הידע והמיומנויות של העובדים, משפרות את היעילות והרווחה שלהם, ותורמות להצלחה הכוללת של הארגון.

למה אמיתיי?

אמיתיי דוידזון טבת, בעל ניסיון רב והשכלה מקיפה בפסיכותרפיה ופסיכולוגיה חיובית, משמש כפסיכותרפיסט ומנחה סדנאות מוערך בתחומים של חוסן ארגוני ורגשי. בתפקידו, אמיתיי מקדם פיתוח אישי ומקצועי באמצעות סדנאות חוסן, שבהן הוא משלב ידע מתקדם וכלים פרקטיים מעולמות הפסיכולוגיה החיובית והמיינדפולנס. הוא מתמקד בפיתוח חוסן רגשי ונפשי, תוך עידוד המשתתפים להתמודד עם אתגרי היום יום בסביבת העבודה ולשפר את יעילותם ושביעות רצונם האישית.

מנסיונו העשיר כפסיכותרפיסט תעסוקתי, אמיתיי יודע לזהות ולטפל בקשיים רגשיים ותעסוקתיים המשפיעים על ביצועים בעבודה. הוא מציע לקוחותיו כלים ייחודיים לבניית קריירה מצליחה ומוגשמת, תוך התמקדות בזיהוי ופתרון קשיים שנובעים מתקשורת לקויה, פחד מהתקדמות מקצועית, וחוסר בטחון. בסדנאותיו, אמיתיי מעודד השתתפות פעילה, שאלות ודיונים, כדי להבטיח שהמשתתפים יקבלו מקסימום ערך מהנושאים הנלמדים ומהחוויה הכוללת. הסדנאות שלו משלבות תיאוריה ופרקטיקה באופן המבטיח התאמה אופטימלית לצרכים הייחודיים של כל ארגון וצוות.

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים

גלו את סודות ההתמודדות עם הבושה וצאו למסע גילוי אישי. ספר זה מזמין אתכם ללמוד כיצד להתמודד עם הבושה באמצעות חמישה שלבים פשוטים, ולחוות חיים מלאים יותר של מימוש והגשמה עצמית. הזמן לשינוי הוא עכשיו.

המיילים הכי אקטואליים בעולם ההתפתחות והקריירה

אל תפספסו, הרשמו לדיוור