תפריט

פסיכותרפיה תעסוקתית

מה כולל טיפול בפסיכותרפיה ממוקדת תעסוקה וקריירה?

מה זה פסיכותרפיה תעסוקתית?

פסיכותרפיה תעסוקתית – “אני שנים בתפקיד ואף פעם לא קידמו אותי” / “גם עם המנהלת הקודמת לא הסתדרתי” /”לא מפסיקים לפטר אותי” / אני לא למדתי איך להתראיין ובטח לא לכתוב קורות חיים” / “אני יודעת בדיוק מה אני מחפשת ולמה אני מתאימה, אבל איכשהו זה לא יוצא כמו שצריך בראיונות ואז אני לא עוברת” /”את הראיונות המקצועיים אני מצליח לעבור בלי בעיה, אבל בראיונות hr אני כל הזמן נופל…” / “איך ששואלים אותי למה עזבתי את המקום האחרון, אני יודעת שכל הראיון הלך עכשיו..”

נשמע לך מוכר?

עולם העבודה מכיל אתגרים, חסמים, הצלחות וגם כישלונות. עבור חלקנו זה “מגרש משחקים” שאנו נהנים להתפתח ועבור אחרים זה מקור לתסכול, בושה וחוסר ביטחון מתמיד. לאלו שחווים את הקריירה שלהם כמקור של כאב, בושה או החמצה, פסיכותרפיה תעסוקתית נותנת מענה מדויק. בטיפול נכיר לעומק ונבין מה כולל המסע שלנו כיום, איך נוצרו בתוכנו אותן אמונות יסוד “אני לא מסוגלת”, “אין לי סיכוי”, “זה אבוד כבר בגילי לנסות”, “בגילי כבר חשבתי שאהיה במקום אחר” ומשם נתקדם. נזהה את הערכים המובילים שלכם, ההצלחות, פתרונות שידענו לייצר ל”כאבים” שהיו בתפקיד ובארגון שלנו ועוד. נלמד להשתמש ב”שפה” שרלוונטית לתפקיד ולארגון הבא ולא להמשיך להציג עצמנו במושגים של התחום והתפקיד הקודם שיגרמו לנו להיות “לא רלוונטיים”. ביחד נחבר את “סיפור הקריירה” שלך כך שיציג אותך הכי טוב שרק אפשר. נעדכן ונערוך את קורות החיים שלך שיביאו במדויק את הערך המוסף שלך, תוך שנדגיש ונבליט את מה שחשוב. וכן, גם ננסח תשובות אינטליגנטיות וכאלו שלוקחות אחריות” ומשלבות למידה לגבי המקומות בהם נכשלנו (וכולנו נכשלנו בעבר ונכשל גם בעתיד. ההבדל הוא לדעת לספר את זה “נכון” לעומת “לא נכון”). משם נסמן ביחד את ה”יעד” הבא בקריירה, נכתוב את סיפור הקריירה בהתאמה ליעד הבא: שפה, דוגמאות, כאבים והצלחות ומשם נתרגם את זה גם לקורות החיים. נלמד להתראיין, לספר את הסיפור לכל מי שיכול לחבר אותנו לתפקיד הבא שלי (וזה בתכל’ס.. כולם) ונתקדם צעד צעד עד למציאת העבודה שלך. חלק ניכר מהייעוצים שלי ממשיכים לאחר קבלת התפקיד לשלבי הכניסה לארגון, בניית התפקיד והמיצוב שלך בארגון הבא.

למי מתאים התהליך?

ככלל פסיכותרפיה תעסוקתית מתאימה למחפשי עבודה שלא מצליחים למצוא עבודה ולכל מי שאיפושהו מרגישים שהלכו לאיבוד בתהליך מציאת העבודה.
מחפשי עבודה שיוצאים מראיונות עבודה בתחושה ש”הלך מצוין” ואז מקבלים תשובה שלילית.
מחפשי עבודה שראיונות מבחינתם הם “סיוט” ורק מחכים שיגמר. למרות שבפנים הם יודעים שהתפקיד והארגון שלהם מתאים להם ממש.
מחפשי עבודה שרוצים וצריכים למצוא עבודה ואין מושג איך להתחיל. בגלל שמעולם לא חיפשו עבודה או שכבר שנים לא חיפשו עבודה.
מחפשי עבודה שפוטרו או התפטרו בצורה לא מוצלחת בתפקיד האחרון ועכשיו לא יודעים איך להתחיל לספר את זה בראיונות עבודה. וכשהם מספרים, זה לא עובר טוב והם מקבלים תשובה שלילית.

משני קריירה שמבקשים לשנות קריירה

מחפשי עבודה שרוצים לעשות שינוי ואין להם מושג לאן הם רוצים להתקדם מכאן, הם רק יודעים שהם לא מסוגלים להמשיך עוד יום אחד בתפקיד הנוכחי.
מחפשי עבודה שרוצים לעשות שינוי, יודעים לאן הם רוצים להמשיך מכאן אבל אין להם מושג איך עושים את זה?

פסיכותרפיה תעסוקתית למחפשי עבודה ולארגונים

פסיכותרפיה תעסוקתית​
פסיכותרפיה תעסוקתית​

אמיתיי דוידזון-טבת, מומחה בתחום הפסיכותרפיה תעסוקתית, מציע טיפולים וייעוץ מתקדמים שמתמקדים בשילוב ייחודי של פסיכותרפיה ונושאים תעסוקתיים. במרכז פעילותו, אמיתיי מתמקד בסיוע לאנשים להתמודד עם אתגרים נפשיים ורגשיים הקשורים לסביבת העבודה, כגון ניהול מתחים, קונפליקטים בין אישיים, קידום קריירה, ומציאת איזון בין חיי העבודה לחיים האישיים. דרך גישתו האישית והמקצועית, אמיתיי מסייע ללקוחותיו להבין ולפתור קשיים תעסוקתיים, תוך קידום של בריאות נפשית ואיכות חיים. הוא משלב בעבודתו תאוריות וכלים מגוונים מתחומי הפסיכולוגיה החיובית והמיינדפולנס, מקדם התפתחות אישית ומקצועית ומסייע ליצירת סביבת עבודה בריאה ומספקת.

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים | הספר | בלוג פסיכותרפיה, חוסן ופסיכולוגיה חיובית | אמיתיי דוידזון טבת
הספר: "למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים"

הספר הזה הוא תוצר של חקר רב שנים שביצע אמיתיי בלימודיו ובקליניקה שלו, והוא מזמין את הקוראים לצאת למסע גילוי אישי שבסופו יוכלו להבין איך להתמודד נכון עם הבושה ועם הכאב שהיא מסבה להם. קראו עוד כאן.

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים

גלו את סודות ההתמודדות עם הבושה וצאו למסע גילוי אישי. ספר זה מזמין אתכם ללמוד כיצד להתמודד עם הבושה באמצעות חמישה שלבים פשוטים, ולחוות חיים מלאים יותר של מימוש והגשמה עצמית. הזמן לשינוי הוא עכשיו.

המיילים הכי אקטואליים בעולם ההתפתחות והקריירה

אל תפספסו, הרשמו לדיוור