תפריט

למות מבושה ולהתחיל לחיות
בחמישה שלבים פשוטים

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים | הספר | בלוג פסיכותרפיה, חוסן ופסיכולוגיה חיובית | אמיתיי דוידזון טבת

ספר עיון והדרכה אישית מאת אמיתיי דוידזון טבת

בושה.

אחד הרגשות הפרימיטיביים והאוניברסליים ביותר שיש. במהותה היא גורמת לנו לחוש מבודדים ומנותקים מעצמנו ומהסביבה בשל היותנו "טובים פחות" או "לא ראויים", והסיבה יכולה להיות שונה ומשונה. 

אז יש מי שינסו להימנע ממנה.

והימנעות מרגש הבושה תלווה הרבה פעמים בחרדות, דיכאון והתמכרויות שונות – רק לא לחוש ולטשטש אותה. 

מבחינה אבולוציונית הבושה נועדה לשמור עלינו שלא נפעל בניגוד לכללי הקהילה אליה אנו משתייכים, כך שנוכל להמשיך לשרוד ולשגשג תחת הגנתה ובטחונה ובחסות חיי הקהילה. אך בפועל, הבושה גורמת לנו לוותר על חלקים שלמים בתוכנו כדי שלא נסכן את אותה ההשתייכות שלנו לאותה קהילה, והמחירים הנפשיים והפיזיים גבוהים ביותר.

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים

הספר הזה הוא תוצר של חקר רב שנים שביצע אמיתיי בלימודיו ובקליניקה שלו, והוא מזמין את הקוראים לצאת למסע גילוי אישי שבסופו יוכלו להבין איך להתמודד נכון עם הבושה ועם הכאב שהיא מסבה להם. 

הקריאה בספר היא אישית ופרטית, וכוללת משימות כתיבה פשוטות לצד תרגילי מדיטציה קלים לביצוע, במטרה להנכיח את העבודה הרגשית שכל קורא חווה גם ברמת הגופנפש. הקריאה היא בזמן הפנוי וללא כל מחויבות ללו”ז קפדני של סדנה או קורס. 

זהו ספר עיון פסיכולוגי בו מציג אמיתיי דוידזון טבת, פסיכותרפיסט, מרצה ומנחה סדנאות להתפתחות, לפסיכולוגיה חיובית וליצירת חוסן, מודל שפיתח (בהשראת מודל קיים) שבו בחמישה שלבים פשוטים לומדים כיצד להתמודד עם בושה. 

חמשת השלבים במודל:

בושה

סקרנות

גאווה

קבלה

משמעות

כל שלב במודל מוצג בפרק נפרד ובו שלושה חלקים: א. סיפורו האישי של אמיתיי בהתמודדות עם הבושה בחייו סביב היותו מתקשר באמצעות מילים, ב. סיפורים אישיים שנכתבו בהשראת מטופלות ומטופלים שפגש אמיתיי בקליניקה ושהתמודדו עם בושה בחייהם, ו-ג. “דפי התבוננות” באמצעותם יוכלו הקוראים לכתוב את הסיפור האישי שלהם סביב הבושה וכך גם להתמודד איתה תוך יישום הכלים והתובנות שנרכשו במהלך הקריאה.

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים | הספר | בלוג פסיכותרפיה, חוסן ופסיכולוגיה חיובית | יצירת קשר אמיתיי דוידזון טבת

הספר נכתב מתוך ההבנה שכולנו מתמודדים עם בושה ברמה כזו ואחרת, לעיתים היא לא תחווה כבושה, אלא ככעס או פחד ואפילו קנאה כלפי מי שמייצגים עבורנו את התכונה או ההתנהגות בה אנו מתביישים. הספר הינו הזמנה לכל אחד ואחת מאיתנו להפסיק לחיות חיים של הימנעות ומימוש עצמי, היום יותר מאי פעם ולחיות חיים מלאים של מימוש והגשמה עצמית.

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים | אמיתיי דוידזון טבת

אודות המחבר

אמיתיי דוידזון טבת בן 48, גר במושב מזור, נשוי לאייל ואב לשירה, מיקה וטלייה.

השכלתו כוללת תואר ראשון בספרות מאונ’ בר אילן, תואר שני ביישוב סכסוכים וגישור מאונ’ תל אביב, תואר שני נוסף בסוציולוגיה ארגונית מאונ’ בר אילן ולימודי פסיכותרפיה באונ’ חיפה.

חבר באיגוד הפסיכותרפיה הרב-תחומי.

חובב קריאת ספרי פסיכולוגיה והתפתחות לצד ספרי מתח, מדיטציה, צריכה של אומנות מודרנית ושחנ”שים (שיחות נפש כמו שהבנות המתבגרות שלו קוראות לזה). זה הוא לו ספר ביכורים.

כתבות של אמיתיי מתפרסמות בתקשורת
אמיתיי דוידזון טבת חוסן רגשי אתר מעריב
אמיתיי דוידזון-טבת אתר וואלה שאלון חוסן | סדנאות חוסן רגשי | פסיכולוגיה חיובית והתפתחות | סדנאות לארגונים
אמיתיי דוידזון טבת חוסן רגשי מטפל רגשי אתר הארץ
אמיתיי דוידזון טבת חוסן רגשי ישראל היום
מהי אשמת הניצול/ השורד ואיך ניתן להתמודד איתה? אמיתיי דוידזון-טבת אתר מאקו

*********לתקף עם אמיתיי**********

בין לקוחותיי

אמיתיי דוידזון טבת, פסיכותרפיסט, פיתוח חוסן אישי וארגוני, סדנת חוסן למנהלים

שיחות בשישי - נילי לייבוביץ

נילי לייבוביץ בשיחת רדיו מרתקת עם אמיתיי דויזון-טבת על ספרו החדש "למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים".

להוסיף סדנאות

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים

גלו את סודות ההתמודדות עם הבושה וצאו למסע גילוי אישי. ספר זה מזמין אתכם ללמוד כיצד להתמודד עם הבושה באמצעות חמישה שלבים פשוטים, ולחוות חיים מלאים יותר של מימוש והגשמה עצמית. הזמן לשינוי הוא עכשיו.

המיילים הכי אקטואליים בעולם ההתפתחות והקריירה

אל תפספסו, הרשמו לדיוור