תפריט

טיפול רגשי תעסוקתי

טיפול רגשי תעסוקתי הוא תחום טיפולי המתמקד בטיפול בקשיים ובאתגרים שמופיעים במרחב העבודה והקריירה, תוך התייחסות להשפעות הרגשיות והנפשיות שלהם. הטיפול מסייע לאנשים להתמודד עם תחושות של לחץ, חרדה, דיכאון או חוסר שביעות רצון מקצועית, ומסייע להם למצוא איזון והרמוניה בין החיים העבודתיים לחיים האישיים. טיפול זה כולל גישות וכלים פסיכולוגיים שונים, המאפשרים למטופלים להבין את המניעים והמכשולים המונעים מהם להגשים את עצמם בעבודה, לשפר את יכולת התקשורת שלהם ולהתמודד בצורה בריאה עם קונפליקטים ואתגרים. טיפול רגשי תעסוקתי מציע פתרונות פרקטיים ומשולבים לשיפור הרווחה הנפשית והתפקוד התעסוקתי.

טיפול רגשי תעסוקתי ופסיכותרפיה תעסוקתית

טיפול רגשי תעסוקתי ופסיכותרפיה תעסוקתית מהווים שילוב ייחודי של כלים טיפוליים מתקדמים המותאמים לסביבה העבודתית ולצרכים המקצועיים של האדם. הטיפול מתמקד בהבנת הדינמיקה בין העולם הרגשי והתעסוקתי של האדם, ומסייע בפתרון קונפליקטים, בניית מוטיבציה, שיפור יכולות ניהול זמן ומתח, ופיתוח תקשורת בינאישית יעילה. טיפול רגשי תעסוקתי מאפשר לאנשים לחוות שיפור ברווחה הנפשית, עלייה ביעילות ובמימוש עצמי בעבודה, ומסייע להם להתמודד עם אתגרים תעסוקתיים משתנים. השימוש בגישות פסיכותרפיות כמו פסיכולוגיה חיובית, מיינדפולנס ותאוריות אחרות, מעניק יתרון גדול בטיפול ובפיתוח כישורים אישיים ומקצועיים להתמודדות עם דרישות העבודה המודרנית.

להלן פוסטים על מנהיגות בקריירה והבחירות שלנו בעולם העבודה

שינויים ארגוניים

“מתעוררים” הזמנה לוובינר שאין סיכוי לפספס ב27.12.21

“מתעוררים” עולם העבודה עובר שינוי טקטוני, ארגונים מתקשים לגייס בכלל התעשיות והתפקידים והמגמה הזו חוצה מדינות. עובדים ומנהלים מבקשים תנאים, יחס והטבות אחרים וכללי המשחק השתנו. ביום שני 27.12.21 בשעה 10:00 נדבר בדיוק על זה בוובינר. לינק לוובינר בפוסט

קראו עוד »
אבטלה מבחירה

“אבטלה מבחירה” מה זה אומר בכלל?

קוראים לזה “אבטלה מבחירה”. א.נשים לא רוצים לחזור לעבודה. אין להם הכנסה קבועה או קצבה, אבל הם מעדיפים להיסמך על חסכונות או הכנסות של בן משפחה אחר ולא מוכנים לחזור לעבודה. מה ארגונים מגייסים צריכים לעשות כדי למשוך אליהם ולשמר עובדים? כמה טיפים משמעותיים ולינק לכתבה בכלכליסט על הנושא בפוסט.

קראו עוד »
הפרעת קשב וניהול קריירה - שירלי ואמיתיי מביטים למצלמה ליד מסך מחשב

על הפרעת קשב וניהול קריירה

הפרעת קשב משפיעה על חיינו כילדים אבל מסתבר שהיא אפילו משפיעה עוד יותר עלינו כמבוגרים בעולם העבודה וניהול הקריירה. בפודקאסט בו התארחתי אצל ד”ר שירלי הרשקו דיברנו על המשמעות של ניהול קריירה כשיש לך הפרעת קשב, מה המחירים וכיצד נכון להתמודד איתם. מוזמנים להקשיב ולשתף

קראו עוד »

המיילים הכי אקטואליים בעולם התעסוקה

זה בכלל לא משנה מאיזה צד של החיפוש התעסוקתי אתם באים כרגע, חשוב שתכירו את הצד השני.
מוזמנים להירשם לדיוור שרלוונטי גם למועמדים וגם למגייסים: כל הטיפים של העידן החדש בתחום הקריירה.

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים

גלו את סודות ההתמודדות עם הבושה וצאו למסע גילוי אישי. ספר זה מזמין אתכם ללמוד כיצד להתמודד עם הבושה באמצעות חמישה שלבים פשוטים, ולחוות חיים מלאים יותר של מימוש והגשמה עצמית. הזמן לשינוי הוא עכשיו.

המיילים הכי אקטואליים בעולם ההתפתחות והקריירה

אל תפספסו, הרשמו לדיוור