תפריט

טיפול רגשי תעסוקתי

טיפול רגשי תעסוקתי הוא תחום טיפולי המתמקד בטיפול בקשיים ובאתגרים שמופיעים במרחב העבודה והקריירה, תוך התייחסות להשפעות הרגשיות והנפשיות שלהם. הטיפול מסייע לאנשים להתמודד עם תחושות של לחץ, חרדה, דיכאון או חוסר שביעות רצון מקצועית, ומסייע להם למצוא איזון והרמוניה בין החיים העבודתיים לחיים האישיים. טיפול זה כולל גישות וכלים פסיכולוגיים שונים, המאפשרים למטופלים להבין את המניעים והמכשולים המונעים מהם להגשים את עצמם בעבודה, לשפר את יכולת התקשורת שלהם ולהתמודד בצורה בריאה עם קונפליקטים ואתגרים. טיפול רגשי תעסוקתי מציע פתרונות פרקטיים ומשולבים לשיפור הרווחה הנפשית והתפקוד התעסוקתי.

טיפול רגשי תעסוקתי ופסיכותרפיה תעסוקתית

טיפול רגשי תעסוקתי ופסיכותרפיה תעסוקתית מהווים שילוב ייחודי של כלים טיפוליים מתקדמים המותאמים לסביבה העבודתית ולצרכים המקצועיים של האדם. הטיפול מתמקד בהבנת הדינמיקה בין העולם הרגשי והתעסוקתי של האדם, ומסייע בפתרון קונפליקטים, בניית מוטיבציה, שיפור יכולות ניהול זמן ומתח, ופיתוח תקשורת בינאישית יעילה. טיפול רגשי תעסוקתי מאפשר לאנשים לחוות שיפור ברווחה הנפשית, עלייה ביעילות ובמימוש עצמי בעבודה, ומסייע להם להתמודד עם אתגרים תעסוקתיים משתנים. השימוש בגישות פסיכותרפיות כמו פסיכולוגיה חיובית, מיינדפולנס ותאוריות אחרות, מעניק יתרון גדול בטיפול ובפיתוח כישורים אישיים ומקצועיים להתמודדות עם דרישות העבודה המודרנית.

להלן פוסטים על מנהיגות בקריירה והבחירות שלנו בעולם העבודה

למה הגעת אלי | ביטחון עצמי | פחד

אז למה הגעת אלי?

כמטפל בתחילת דרכו לא תמיד ידעתי להגיד “לא” כשזה לא היה מתאים. אבל אושיק מטופל שאשתו שלחה אלי לקליניקה לימד אותי שיעור חשוב שלפעמים להגיד “לא” למטופלים, יכול להיות הכי טוב עבורם ועבורי

קראו עוד »
אמיתיי דוידזון טבת, פסיכותרפיסט, פיתוח חוסן אישי וארגוני, סדנת חוסן למנהלים

שנייה לפני החג: 5 טיפים איך לעבור את ליל הסדר כשעדיין אין לי עבודה

הבטן מתהפכת לך מהמחשבה על ליל הסדר הקרוב, על השאלה שבטוח תצוץ, על האודם שיפשוט בפנים, על הגרון המכחכך במבוכה ועל הגימגום המתגונן שיפלט לך? אם ההרגשה הזו מוכרת, כדאי לך לקרוא את הטיפים הבאים, שיעזרו לך לעבור את החג בשלום ואפילו ליהנות מהמפגש המשפחתי, למרות שאין לך עדיין בשורות.

קראו עוד »

המיילים הכי אקטואליים בעולם התעסוקה

זה בכלל לא משנה מאיזה צד של החיפוש התעסוקתי אתם באים כרגע, חשוב שתכירו את הצד השני.
מוזמנים להירשם לדיוור שרלוונטי גם למועמדים וגם למגייסים: כל הטיפים של העידן החדש בתחום הקריירה.

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים

גלו את סודות ההתמודדות עם הבושה וצאו למסע גילוי אישי. ספר זה מזמין אתכם ללמוד כיצד להתמודד עם הבושה באמצעות חמישה שלבים פשוטים, ולחוות חיים מלאים יותר של מימוש והגשמה עצמית. הזמן לשינוי הוא עכשיו.

המיילים הכי אקטואליים בעולם ההתפתחות והקריירה

אל תפספסו, הרשמו לדיוור