תפריט

גלו את הסודות שמאחורי מנהיגות אותנטית: כיצד סדנאות חוסן רגשי ישנו חייכם לטובה

חוסן רגשי הוא כלי חשוב לכל אחד מאיתנו. בעולם המודרני, שבו הלחץ התובעני שולט לעיתים קרובות בחיי היומיום, החשיבות של חוסן רגשי הולכת וגוברת. סדנאות חוסן רגשי מהוות כלי חיוני לפיתוח יכולות אישיות ומקצועיות המאפשרות לנו לנהל טוב יותר את המציאות המורכבת שבה אנו חיים.

סדנאות חוסן רגשי
חוסן רגשי
מנהיגות אותנטית
אמיתי דוידזון טבת

חוסן רגשי ככלי למנהיגות אותנטית

דרך הסדנאות אנו לומדים להכיר ולפעול תוך כדי שמירה על ערכינו ואישיותינו, גם במצבים מאתגרים. זהו לא רק עניין של “להיות עצמי” בכל מצב אלא גם שאיפה לביצוע התאמות וגמישות, תכונות שהן לב ליבו של ההישג האמיתי במנהיגות אותנטית.

כך, בעודנו חוקרים את המושגים הללו, נגלה כיצד סדנאות אלו מספקות את הכלים לפיתוח אותה מנהיגות עצמית שמזמינה לגמישות, למידה עצמית ולאותנטיות מושכלת.

נדמה “שמנהיגות אותנטית” היא בדיוק כמו שהיא. אני יכול/ה לעשות מה שבא לי ואיך שנראה לי והכל בשם “האותנטיות”. אז זהו, שממש לא.

אז הנה 5 טעויות נפוצות לגבי מנהיגות ומנהיגים אותנטיים:

  1. מנהיגות אותנטית פירושה תמיד “להיות עצמך” – למעשה, מנהיגים אמיתיים יודעים מתי ולהתאים את התנהגותם לסיטואציה ולצרכים הספציפיים, מבלי לפגוע בערכים הבסיסיים שלהם. ישנה גמישות והתאמה בתוך המנהיגות האותנטית ולא נוקשות וכפייה.
  2. הנחה שמנהיגות אותנטית היא “טבעית” – למעשה, מנהיגים אמיתיים משקיעים מאמצים רבים בלמידה ופיתוח עצמי, כדי להבין טוב יותר את נקודות החוזק והחולשה שלהם. אותנטיות זו לא קבלה עצמית מבלי רצון להציב יעדים להגשמה ושיפור אלא שילוב של קבלה לצד התפתחות.
  3. ציפייה שמנהיגים אותנטיים יהיו “פתוחים ספר” – מנהיגים אמיתיים שומרים על גבולות והפרדה מסוימת בין החיים האישיים לתפקידם המקצועי. אותנטיות היא לא הרשאה לחצות גבולות ולהציף במידע שאינו מותאם או רלוונטי.
  4. אמונה שמנהיגים אותנטיים הם בהכרח “אנשים טובים” – למעשה, מנהיגים יכולים להיות אותנטיים גם אם יש להם צדדים פחות חיוביים לאישיותם. לעיתים האותנטיות שלהם תגרום לנו להתחבר אליהם מתוך ערכים ותפיסות משותפות ולעיתים היא תעשה את ההפך הגמור.
  5. תפיסה שמנהיגים אותנטיים הם בלתי-מושפעים – גם מנהיגים האותנטיים ביותר מושפעים מחברה, תרבות וסביבה ועליהם להכיר בכך. אותנטיות היא שילוב של כנות, ערכים לצד גמישות והסתגלות בתוך מציאות קיימת. כולנו מושפעים ומשפיעים, גם המנהיגים שבנינו. 
סדנאות חוסן רגשי חוסן רגשי מנהיגות אותנטית אמיתי דוידזון טבת

אם אתם מחפשים לקחת צעד משמעותי לקראת שיפור הרווחה הנפשית והמקצועית שלכם ושל עובדיכם, אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר. בין אם בקליניקה, בהרצאות, או בסדנאות, אני כאן בשבילכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר, לחצו כאן.

אהבתם? אשמח אם תשתפו את הפוסט:

המיילים הכי אקטואליים בעולם התעסוקה

זה בכלל לא משנה מאיזה צד של החיפוש התעסוקתי אתם באים כרגע, חשוב שתכירו את הצד השני.
מוזמנים להירשם לדיוור שרלוונטי גם למועמדים וגם למגייסים: כל הטיפים של העידן החדש בתחום הקריירה.

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים

גלו את סודות ההתמודדות עם הבושה וצאו למסע גילוי אישי. ספר זה מזמין אתכם ללמוד כיצד להתמודד עם הבושה באמצעות חמישה שלבים פשוטים, ולחוות חיים מלאים יותר של מימוש והגשמה עצמית. הזמן לשינוי הוא עכשיו.

המיילים הכי אקטואליים בעולם ההתפתחות והקריירה

אל תפספסו, הרשמו לדיוור