תפריט

פיתוח קריירה – יוצאים לדרך

פיתוח קריירה מותאמת לסטודנטים, מחפשי עבודה בתחילת הקריירה, משני קריירה בפני קריירה שנייה ושלישית ופורשים

“אם רק הייתי יודע את כל מה שעכשיו הבנתי, כל התהליך היה נראה אחרת.. אבל חשוב מזה גם כל ההזדמנויות שהתפספסו לי ומה שזה עשה לבטחון העצמי שלי בחודשים ושנים האחרונות… הכל היה נראה שונה”

מוטי, בן 59 הגיע אלי לתהליך שנתיים אחרי שפרש מעבודתו כעובד במערכת בטחונית. הוא סיפר שלא היה לו מושג כמה “הוא לא יודע” וחבל על המחירים ששילם ברמה האישית, מקצועית, רגשית וכלכלית כל כך הרבה זמן בלי להבין שאפשר לנהל את זה אחרת.

“אני לא מאמינה שזה בכלל אפשרי… הייתי בטוחה שאני ממש מתחילה מאפס וזה מה זה לא נכון”

תהילה, בת 24, סטודנטית בוגרת שנה ד ללימודי הנדסת תוכנה הגיעה אלי לתהליך אחרי שקיבלה עוד ועוד תשובות שליליות שעירערו לה את הבטחון העצמי. אחרי ארבע שנים בהם השקיעה כל כך הרבה זמן וכסף בלימודים, היא הגיעה לממוצע גבוה והנה בשוק העבודה זה לא עניין אף אחד. “הם כל הזמן בודקים את הניסיון שלי, אבל איך יהיה לי ניסיון אם אני רק למדתי עד עכשיו? ואף אחד לא מוכן לתת לי לצבור את הניסיון אצלו ואז אני נשארת באותו המקום בדיוק…”

פיתוח קריירה

בדיוק בגלל מחפשי עבודה ומשני קריירה כאלו, שמוצאים עצמם ביום שאחרי הלימודים או אחרי הפרישה חסרי אונים ולא מבינים את “חוקי המשחק” של שוק התעסוקה בניתי את סדנת “פיתוח קריירה- יוצאים לדרך”.
מטרת הסדנא היא לחשוף אותם לעולם התעסוקה הנוכחי ולהבין את המשמעות עבורם. הסדנא כוללת התנסות בפועל כל אחד ואחת על פי “מפת הקריירה” שלו ומשם בניית “זהות מקצועית” מהודקת שכוללת “סיפור קריירה” מעודכן, קורות חיים מותאמים ובעיקר נוכחות רגשית ובטחון עצמי בערך שאני מביא/ה איתי לארגון.
מבלי להתנצל שאין לי מספיק או שיש לי יותר מדי, מבלי להרגיש שכולם יותר מתאימים ממני ומבלי להתחיל את חיפוש העבודה ממקום של פשרה.

בסדנא של 6-8 מפגשים יקבלו המשתתפים התאמה אישית של הזהות המקצועית עבורם ואיך להעביר אותה הלאה נכון לארגונים ולמנהלים אותם יפגשו כדי להתקבל לתפקיד שהם רוצים.

בין הנושאים אותם נלמד:

  • שוק התעסוקה כיום: מה ארגונים מחפשים ומה זה אומר מבחינתי בחיפוש העבודה שלי?
  • בניית מפת קריירה, כי קודם כל חשוב להחליט לאן מתחילים להתקדם?
  • זיהוי החזקות והמשאבים שלי
  • איתור הפער בין ה”מצוי” לבין ה”רצוי” ובניית תוכנית הפעולה לצמצם אותו
  • חקר מקצוע/ תפקיד
  • קורות חיים של הצלחה
  • התמודדות עם שינוי
  • “סיפור קריירה” ובניית קורות חיים מותאמים
  • חוסן רגשי בתהליך פיתוח קריירה

פיתוח קריירה

איש מחזיק חץ ומכוון ללוח מטרה שכוב - פיתוח קריירה
סדנאות והרצאות נוספות
איש מטפס על הר, ויד מושיטה לו לעזרה

הכשרת משאבי אנוש כ”מפתחי/ות קריירה”

הכשרת משאבי אנוש – מחלקת משאבי אנוש נמצאת בצומת מרכזי בחיי עובדים ומנהלים. הם מגייסים, מכשירים ומשמרים את ההון האנושי בארגון, אבל ככל שהעובדים “משתלבים” בשגרת הארגון, כך החיבור איתם הולך ונחלש. אם צריך לדאוג לשמר אותם זה עלול כבר להיות מאוחר מיד. בסדנה ייעודית נלמד להיות “מפתחי קריירה” שנוכחים בשוטף עם העובדים בארגון ומהווים חלק מתהליך המחוברות שלהם ביומיום.

קרא עוד »
אישה מביטה על נוף הרים

פיתוח קריירה טאלנטים / הנהלה

פיתוח קריירה – טאלנטים וחברי הנהלה הם מנהיגים שאנו רוצים לשמר בארגון. לפעמים בדיוק בגלל היכולות שלהם הם מקבלים הצעות מתחרות שקשה לתת להן מענה. אבל אפשר להיות חלק מהפתרון על ידי בניית “מפת קריירה”. לא להיות “עוד ארגון” שעברו בו אלא “ה-ארגון” שבנה איתם את הקריירה כולה. בסדנא בת 5-7 מפגשים נהפוך להיות ארגון משמעותי שמפתח קריירה לכוכבים שלו.

קרא עוד »
מחברת עם טקסט עליה (להתעקש או לוותר)

פסיכולוגיה חיובית בקריירה – כלים שיעיפו למעלה את הקריירה שלך.

חיפוש עבודה הוא תהליך מתיש ומערער רגשית ומנטלית. כשאני עסוק להגיע אל המשרה הנכספת עלי לדעת “למכור” את עצמי, לשדר בטחון בעצמי ובערך שאני מביא לתפקיד, לדעת מה ההבדל ביני לבין כל מי שמתחרה ומתראיין על התפקיד ביחד איתי ולספר את הסיפור קריירה שלי בדרך נכונה שתעביר את המסר שאני מבקש להעביר.

קרא עוד »
קוביות עם אייקונים

בניית קריירה – 5 כלים ומפה לצאת לדרך

בהרצאה בניית קריירה נגע בשאלות: מה קרה לשוק התעסוקה בעשור האחרון ואיך זה משפיע עלינו כעובדים ומחפשי עבודה? מה השתנה בתפיסת ה”קריירה” בשנים הללו ואיך זה בא לידי ביטוי בארגונים, תפקידים ובחיים של כל אחד ואחת.

קרא עוד »
נבטים יוצאים מן האדמה על רקע שקיעה - פיתוח קריירה לעובדים ותיקים

פיתוח קריירה לעובדים ותיקים

פיתוח קריירה לעובדים ותיקים – שימור עובדים ותיקים הוא נושא כאוב בקרב מנהלים. אחרי שחגגנו “יומולדת ארגוני”, קידמנו במסלולי קידום, הוצאנו לסדנאות והדרכות למיניהן, יש הרגשה שכבר אין איך לשמר אותם. מבחינתם הם נותנים את מיטב זמנם ומשאביהם ולא מקבלים בחזרה. בסדנא של 5-7 מפגשים הם יעברו ממקום פסיבי לאקטיבי ופיתוח הקריירה יהפוך למסע משותף להם ולארגון.

קרא עוד »
כדור פורח על רקע שקיעה

הכשרת מנהלים כ”מפתחי/ות קריירה”

הכשרת מנהלים – החוליה המשמעותית בשימור עובדים היא המנהלים. הם מנהלים בשוטף ואחראים על המוטיבציה והתוצאות. לעיתים מול רצון של עובדים להתקדם או לגוון את התפקיד, מנהלים מתקשים להתמודד. במקרים מסוימים אפילו גורמים להתפטרות עובדים לא מרוצים. בסדנא של 5-7 מפגשים נכשיר מנהלים לפתח קריירה לעובדים כחלק מתהליך שימור וניתן להם כלים אפקטיביים ליצירת מחוברות עובדים.

קרא עוד »

למות מבושה ולהתחיל לחיות בחמישה שלבים פשוטים

גלו את סודות ההתמודדות עם הבושה וצאו למסע גילוי אישי. ספר זה מזמין אתכם ללמוד כיצד להתמודד עם הבושה באמצעות חמישה שלבים פשוטים, ולחוות חיים מלאים יותר של מימוש והגשמה עצמית. הזמן לשינוי הוא עכשיו.

המיילים הכי אקטואליים בעולם ההתפתחות והקריירה

אל תפספסו, הרשמו לדיוור